برگزاری دوره توانمندسازی ویژه نوجوانان کانون‌های مساجد البرز
کد خبر: 4177504
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

برگزاری دوره توانمندسازی ویژه نوجوانان کانون‌های مساجد البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز از برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی ویژه نوجوانان در استان خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی براساس برنامه مشخص برنامه‌ریزی شده و در راستای جذب نوجوانان به مسجد و سپردن مسئولیت به آنان در کانون‌ها خواهد بود.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به رویکرد این ستاد برای جذب نوجوانان و مسئولیت‌دهی به آنان در کانون‌های مساجد، اظهار کرد: بر این اساس دوره‌های آموزشی در راستای جذب نوجوانان به مسجد و سپردن مسئولیت به آنان در کانون‌ها خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه این دوره ویژه اعضای کانون‌های مساجد برگزار می‌شود، افزود: یکی از اهداف این دوره سپردن مسئولیت به نوجوانان در مسیر کادرسازی برای آینده کانون‌هاست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز توضیح داد: این دوره آموزشی در قالب محله‌محوری با موضوع پرداختن به مسائل آموزشی به‌منظور گسترش ایده‌های نو و انتقال تجارب برای برگزاری برنامه‌های مشترک بین کانون‌ها تدارک دیده شده است.

شکری تصریح کرد: با اجرای این طرح به وضعیت کانون‌ها در سطح محلات نیز پرداخته می‌شود و در این راستا برنامه‌نویسی و طرح‌نویسی براساس وضعیت کانون‌های مساجد انجام می‌شود تا برنامه‌های مشترک بین کانونی در محلات اجرا شود.

انتهای پیام
captcha