اعزام بیش از 3 هزار دانش‌آموز البرزی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 4175397
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

اعزام بیش از 3 هزار دانش‌آموز البرزی به اردوی راهیان نور

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: امسال مرحله اول اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور ویژه سه هزار و ۶۰۸ نفر از دختران دانش‌آموز از ۹ آبان‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.

اردوی راهیان نور

به گزارش ایکنا از البرز، سردار فتح‌اللهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در نشست هماهنگی برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی که صبح امروز، 23 مهرماه برگزار شد، اردوهای راهیان نور را فرصت مناسبی برای خودسازی توصیف کرد و گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی فرصتی ویژه برای آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: طرح راهیان نور برای الهام گرفتن دانش‌آموزان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا و مقابله با تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمن اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در این اردوها دانش‌آموزان با الگوبرداری از فرهنگ ارزشمند و ناب دفاع مقدس با سلاح بصیرت و خودباوری با دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا مقابله می‌کنند، گفت: نسل جوان مهم‌ترین سرمایه‌های نظام هستند که باید پویا، مقتدر، مبارز، و شهادت‌طلب برای رساندن ایران اسلامی به سر منزل مقصود تلاش کنند.

فتح‌اللهی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «راهیان نور یک فناوری برای استخراج گنج تمام‌نشدنی دوران دفاع مقدس است»، افزود: زمانی که دانش‌آموزان را با فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت آشنا کنیم و با این ارزش‌ها انس بگیرند به هویت خودشان و خودباوری خود بیشتر فکر کرده و تأمل می‌کنند و در نتیجه انگیزه بیشتری برای مقابله با استکبار، ظلم و استعمار خواهند داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز در پایان تصریح کرد: امسال مرحله اول اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور ویژه سه هزار و ۶۰۸ نفر از دختران دانش‌آموز از ۹ آبان آغاز می‌شود و مرحله دوم نیز که ویژه پسران خواهد بود در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha