بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4170547
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی البرز برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز از برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره قصه‌گویی امسال با شعار با قصه لبخند بسازید خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا پایان مهر فرصت دارند تا قصه‌ها را در سایت کانون بارگذاری کنند.

جشنواره قصه‌گویی

حمیده سلیمانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره قصه‌گویی امسال با شعار با قصه لبخند بسازید خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا پایان مهر فرصت دارند تا قصه‌ها را در سایت کانون بارگذاری کنند.

وی افزود: این جشنواره در بخش‌های مدرن و کلاسیک، آئینی سنتی، زبان اشاره، ۹۰ ثانیه و بین‌المل برگزار می‌شود و مرحله استانی آن دهه سوم آبان‌ماه به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

این مسئول هدف از برگزاری این جشنواره را عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه گویی در بین اقشار مختلف و فضاسازی و ارتقای ظرفیت جایگاه قصه‌گویی عنوان کرد و گفت: این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و بزرگسالان بالای ۱۸ سال برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز بیان کرد: این جشنواره دارای دو جایزه ویژه با عنوان قصه برتر با موضوع سردار سلیمانی و قصه برتر با تکیه بر لبخند است.

سلیمانی توضیح داد: همچنین قصه‌های قرآنی دینی و مذهبی، روایت اراده، قصه‌های کارآفرینان و صاحب‌نامان عرصه کار و تلاش، قصه‌های نامداران و قصه‌های آزاد کودک و نوجوانان جز محورهای اصلی این جشنواره است.

 

انتهای پیام
captcha