مشارکت 13 هزار نوجوان البرزی در طرح نشاط معنوی
کد خبر: 4170051
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

مشارکت 13 هزار نوجوان البرزی در طرح نشاط معنوی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در 85 بقعه متبرکه این استان، گفت: بیش از 13 هزار نوجوان و جوان در این طرح شرکت کردند.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به پایان طرح نشاط معنوی در سطح بقاع متبرکه استان اظهار کرد: امسال طرح نشاط معنوی در 85 بقعه متبرکه استان برگزار شد.

وی به حضور بیش از 13 هزار نوجوان و جوان البرزی در این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح هرساله با شروع فصل تابستان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و دینی، بهره‌گیری از ظرفیت نسل جوان در مدیریت بقاع و ترویج معارف اسلامی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به اینکه در طرح تابستانی نشاط معنوی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه شاخص استان که در مسیرهای پرتردد مواصلاتی واقع هستند، دایر شده بود، گفت: در برگزاری طرح نشاط معنوی 40 نفر از مبلغین اعزامی و بومی و ۲۰ نفر از مربیان سبک زندگی اسلامی که در قم آموزش دیده‌اند با اوقاف البرز همکاری داشتند.

این مسئول برگزاری کلاس‌های معارف، روخوانی، روانخوانی، آداب اجتماعی، شناخت فضای مجازی و سواد رسانه و همچنین آداب هیئت‌داری و توانمندسازی نوجوانان و جوانان با ایجاد انگیزه برای برگزاری هیئت و برپایی خیمه عزا و تهیه اطعام را از مهم‌ترین برنامه‌های طرح نشاط معنوی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از 15 تیرماه آغاز شد و تا پایان مردادماه ادامه داشت، گفت مراسم اختتامیه این طرح دیروز در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) کرج برگزار شد.

انتهای پیام
captcha