۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در البرز تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4169772
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در البرز تجلیل می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز گفت: همزمان با سراسر کشور، مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در البرز با نکوداشت پنج هزار پیشکسوت دفاع مقدس برگزار می‌شود.

پیشکسوتان دفاع مقدس

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» اظهار کرد: مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» همزمان با سراسر کشور و به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان البرز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم روز چهارشنبه، ۲۹ شهریور از ساعت ۸:۳۰ در کرج و سایر شهرستان‌های استان البرز برگزار می‌شود، گفت: مراسم محوری در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار می‌شود.

اسلامی توضیح داد: این مراسم با هدف تجلیل از یادگاران دفاع مقدس و مقاومت، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های معزز شهدا، بانوان ایثارگر دفاع مقدس و جهادگران ترویج و تبیین فرهنگ و معارف دفاع مقدس و مقاومت با حضور حداکثری مردم و مسئولان کشوری و لشکری استان البرز برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه تجلیل از ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس کمترین کاری است که می‌توان در جهت گرامیداشت حماسه بزرگی که آن‌ها خلق کرده‌اند؛ انجام داد، گفت: تجلیل از بانوان ایثارگر دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس سال انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه به صورت استانی تیرماه سال جاری در البرز برگزار شد و در هفته دفاع مقدس نیز به صورت سراسری در کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha