اجرای طرح «مهر تحصیلی» در البرز
کد خبر: 4169644
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

اجرای طرح «مهر تحصیلی» در البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از اجرای طرح مهر تحصیلی در این استان با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

طرح «مهر تحصیلی»

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اجرای طرح مهر تحصیلی در این استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح بسته‌های حمایتی تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

وی افزود: این طرح با عمل به نیت واقفان و مشارکت خیران همزمان با سراسر کشور در سال تحصیلی جدید در استان اجرا می شود که امیدواریم امسال کمک‌های خوبی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز توضیح داد: با اجرای این طرح بسته‌های حمایتی شامل لوازم‌التحریر «کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی» و سایر اقلام ضروری آموزشی بین دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه توزیع خواهد شد.

دشتکی با تاکید بر تولید ملی بودن تمامی اقلام بسته‌های مهر تحصیلی با اشاره به آیات و روایات مختلف در خصوص اهمیت والای جایگاه علم و دانش در دین اسلام، افزود: آینده کشور در گروی تعلیم و تربیت است و ارتباط معناداری بین بی‌سوادی با آسیب‌ها و بزه‌های اجتماعی وجود دارد؛ یعنی کسانی که بی‌سواد می‌مانند بستر برای انحرافات اجتماعی‌شان فراهم‌تر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه شناسایی دانش‌آموزان نیازمند با همکاری آموزش و پرورش انجام خواهد شد، گفت: تمام اقلام این بسته‌های تحصیلی تولید ملی هستند. 

انتهای پیام
captcha