اعزام ۷ هزار مددجوی کمیته امداد البرز به سفرهای زیارتی
کد خبر: 4169294
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

اعزام ۷ هزار مددجوی کمیته امداد البرز به سفرهای زیارتی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: باتوجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال حدود هفت هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به مشهد و قم و کربلا اعزام می‌شوند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز

رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد اعزام مددجویان تحت حمایت به سفرهای زیارتی از جمله زیارت کربلا و مشهد و قم است که در راستای توامندسازی فرهنگی و معنوی مددجویان تحت حمایت انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پویش «شوق زیارت» با هدف اعزام مددجویان به ویژه مددجویان زیارت اولی به اعتاب مقدسه اجرا می‌شود، افزود: در قالب این پویش، افراد نیازمندی که به دلیل مشکلات مالی در حسرت زیارت مانده‌اند با کمک خیران در طول سال به اماکن مقدس اعزام می‌شوند.

البرزی توضیح داد: این پویش با شعار «یاری‌گر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند» اجرا می‌شود و باتوجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال حدود هفت هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به مشهد و قم و کربلا اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مددجویانی هستند که آرزوی زیارت را دارند، ولی به دلیل عدم توانایی مالی نمی‌توانند به زیارت بروند، گفت: از مردم نیکوکار استان دعوت می‌شود تا مثل همیشه با مشارکت در این امر خیر یاری‌گر نیازمندان باشند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه اولویت اعزام مددجویان در قالب طرح شوق زیارت با افرادی است که تاکنون به این سفر معنوی نرفته‌اند و یا از آخرین سفر آنها مدت زمان طولانی گذشته است، افزود: با مشارکت نیکوکاران در طرح شوق زیارت این افراد برای سفر معنوی اعتاب متبرکه اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا کد دستوری #*۰۶۱*۹*۸۸۷۷* نیز برای ارسال کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است و مردم نوعدوست و خیران عزیز می‌توانند با مشارکت در این امر خیر یاری‌گر نیازمندان در حسرت زیارت اماکن زیارتی باشند.

انتهای پیام
captcha