یازدهمین جایزه داستان کوتاه «ادب» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4166363
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

یازدهمین جایزه داستان کوتاه «ادب» در البرز برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز از انتشار فراخوان یازدهمین جایزه داستان کوتاه «ادب» (جشنواره ادبیات داستانی بسیج) در این استان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۱ شهریورماه جاری اعلام شده است.

ابراهیم نوروزی فر رئیس سازمان بسیج هنرمندان البرز

ابراهیم نوروزی‌فر، مسئول سازمان بسیج هنرمندان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از انتشار فراخوان یازدهمین جایزه داستان کوتاه «ادب» (جشنواره ادبیات داستانی بسیج) در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره در دو گروه سنی نوجوانان (حداکثر تا ۱۷ سال) و بزرگسال (از ۱۷ سال به بالا) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۱ شهریورماه جاری اعلام شده است، افزود: جهاد تبیین، امید، ایمان، آینده و زیست‌ عفیفانه موضوعات عمومی و شهدای هنرمند موضوع ویژه این جشنواره است.

این مسئول با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب داستان کوتاه به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند، توضیح داد: میزان کلمات هر اثر باید حداکثر پنج هزار کلمه باشد و داستان ارسالی نباید در جشنواره‌ای برگزیده یا قبلاً در کتابی چاپ شده باشد.

نوروزی‌فر ادامه داد: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به‌صورت تایپ شده در قالب word از طریق روبیکا و یا ایتا به شماره ۰۹۰۱۴۸۱۶۱۸۵ ارسال کنند و ذکر گروه سنی شرکت‌کنندگان و مشخصات کامل فردی، شماره همراه و شماره فعال در پیام‌رسان‌های داخلی ضروری است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان البرز گفت: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و برگزیدگان استانی توسط سازمان بسیج هنرمندان البرز در نیمه دوم مهرماه سال جاری تجلیل خواهند شد. 

وی در پایان بیان کرد: آیین تجلیل از برگزیدگان کشوری این جشنواره نیز آذر‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha