طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 4147995
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه البرز اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از اجرای طرح ملی «نشاط معنوی» در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت در بقاع شاخص استان خبر داد.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح ملی «نشاط معنوی» در راستای پرکردن اوقات فراغت در بقاع شاخص استان خبر داد و ایجاد هویت دینی و اسلامی با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و معارفی غیرمستقیم را از جمله اهداف این طرح اعلام کرد.

وی استفاده از ابزارهای روز و جذاب همانند ظرفیت سالم فضای مجازی و ارتباط‌گیری موثر، زمینه‌سازی تربیت نسل جوان و نوجوان جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق، تقویت بنیه جسمی و ایجاد نشاط روحی با استفاده از برنامه‌های ورزشی و مهارت‌افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان را از دیگر اهداف طرح نشاط معنوی برشمرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه این طرح ملی از ۱۵ تیرماه آغاز می‌شود تا یکم مردادماه امسال ادامه دارد، افزود: جامعه هدف طرح، دانش‌آموزان دختر و پسر رده سنی ۸ تا ۱۸ سال هستند و مدیران این طرح در اماکن مذهبی برگزاری آئین افتتاحیه، اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان را برعهده دارند.

دشتکی با اشاره به اینکه این طرح با حضور 10 مبلغ بومی و اعزامی از قم برگزار می‌شود، گفت: در اجرای طرح نشاط معنوی برای آموزش‌ها از مبلغ‌ها به عنوان اساتید در حوزه‌های مختلف استفاده می‌شود.

انتهای پیام
captcha