تشریح برنامه‌های کانون‌های مساجد البرز در دهه کرامت
کد خبر: 4142633
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

تشریح برنامه‌های کانون‌های مساجد البرز در دهه کرامت

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز از اجرای 30 عنوان برنامه طی ایام دهه کرامت در کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: برنامه‌هایی نظیر نمایش‌های آئینی، مسابقات کتابخوانی و سخنرانی ائمه جماعت در بین‌الصلاتین از جمله این برنامه‌هاست.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به تشریح برنامه‌های ایام دهه کرامت کانون‌های مساجد استان پرداخت و گفت: برنامه‌های کانون‌های مساجد استان با برگزاری مراسم جشن و سرور میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) شروع شد که در این راستا اعضای دختر و بانوان کانون‌های مساجد در برنامه‌های ویژه این روز شرکت کردند و از دختران نمونه مسجدی نیز تجلیل به عمل آمد.

وی از اجرای 30 عنوان برنامه طی ایام دهه کرامت در کانون‌های مساجد استان خبر داد و افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به‌ویژه شهدای مدافع حرم و سلامت، برگزاری محفل‌های قرآنی، تکریم ایتام به تأسی از امام رئوف(ع) با توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری نظیر کتابخوانی، خوشنویسی، و طراحی با موضوعات دهه کرامت در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت این مراکز هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز بیان کرد: در فضای مجازی نیز برنامه‌هایی نظیر ختم قرآن و ختم صلوات هدیه به پیشگاه نورانی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت امام رضا(ع) نیز خبر داد و گفت: در این مراسم به هم‌نامان آن حضرت نیز هدایایی اعطا می‌شود و از سوی کانون‌ها کاروان‌های مردمی نیز برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) در حال تدارک هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز گفت: برنامه‌هایی نظیر نمایش‌های آئینی و مسابقات کتابخوانی، مسابقات هنری در رشته خوشنویسی و هنرهای تجسمی، شب شعر و سخنرانی ائمه جماعت کانون‌های مساجد در بین‌الصلاتین نیز در این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha