اجرای طرح «بهار در بهار» در کانون‌های پرورش فکری کودکان البرز
کد خبر: 4130585
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

اجرای طرح «بهار در بهار» در کانون‌های پرورش فکری کودکان البرز

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز از اجرای طرح قرآنی «بهار در بهار» در مراکز کانون این استان خبر داد و گفت: تقارن فصل بهار و رمضان یک فرصت ارزشمند برای مانوس شدن کودکان کشورمان با قرآن کریم است.

طرح «بهار در بهار»

مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مقارن شدن ماه ضیافت الهی با بهار طبیعت و حضور مسافران نوروزی در استان این امکان را فراهم کرده است، تا در کنار فعالیت‌های فرهنگی که مراکز منتخب کانون به کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهند، روخوانی و روانخوانی قرآن در مراکز کانون استان دنبال شود، که از این فرصت برای مانوس کردن نسل جدید با قرآن کریم باید حداکثر استفاده را به عمل آورد.

وی با بیان اینکه، علاوه بر روخوانی قرآن کریم، روایت قصص قرآنی، ساخت اوریگامی و آشنایی با فضائل و برکات قرائت قرآن سایر برنامه‌ها برای بزرگداشت این ماه است، خاطرنشان کرد: مراکز کانون استان به صورت شیفتی برای امانت کتاب و ارائه خدمات فرهنگی همچنین مراجعه کودکان و نوجوانان دایر هستند.

این مسئول ضمن ابراز خشنودی از استقبال جامعه هدف نسبت به برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها ترویج معارف دینی همراه با تقویت روحیه شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان است.

انتهای پیام
captcha