تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
کد خبر: 4130583
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی شعر ترکی و آذری رضوی خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا ۳۱ فروردین تمدید شد.

سعید جابری انصاری مدیرکل ارشاد البرز

سعید جابری‌انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی شعر ترکی و آذری رضوی تا ۳۱ فروردین امسال تمدید شده است.

وی افزود: شاعران آئینی می‌توانند اشعار ترکی خود را در موضوع‌های ابلاغی، تا آخر فروردین امسال به دبیرخانه واقع در اداره فرهنگ و ارشاد استان گروه قرآن و عترت ارسال کنند.

جابری‌انصاری، این جشنواره را از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(ع) عنوان کرد، ادامه داد: سیره و معارف رضوی، برداشت شاعرانه از روایات و معارف آسمانی زیارت‌نامه امام‌رضا(ع)، فضائل و مناقب و مدایح رضوی، احادیث و روایات رضوی، سیره و معارف مرتبط با حضرت فاطمه‌معصومه(س) موضوع‌های این جشنواره است.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی گسترده این رویداد هنری تاکید کرد و گفت: هنر و رسانه ابزاری مفید و اثرگذار برای اشاعه فرهنگ اهل بیت (ع) است، بنابراین باید حداکثر استفاده را از آن به عمل آوریم.

انتهای پیام
captcha