ارسال 305 اثر به مسابقه نقاشی «خانواده من» در البرز
کد خبر: 4120423
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

ارسال 305 اثر به مسابقه نقاشی «خانواده من» در البرز

رئیس حوزه‌ هنری استان البرز گفت: امسال در مجموع ۳۰۵ اثر به دبیرخانه مسابقه نقاشی خانواده من رسید که پس از دواری در نهایت ۴۰ اثر برگزیده و به نمایشگاه راه یافت.

مسابقه نقاشی «خانواده من»

به گزارش ایکنا از البرز، محمد مهرابی، رئیس حوزه‌ هنری استان البرز، 18 بهمن‌ماه در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی خانواده من و افتتاحیه نمایشگاه آثار منتخب که در کانون پرورشی کودکان البرز برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه نقاشی «خانواده من» فرصتی است تا خانواده و مسائل مختلف آن مانند عشق و اعتماد را از زاویه‌ دید و نگاه کودک ببینیم.

وی این نمایشگاه را فرصت مغتنمی برای بزرگسالان و مسئولان دانست و ابراز امیدواری کرد که با بهره‌گیری از آثار تولید شده، محصولات جدیدی متناسب با خواست بچه‌ها برای کودکان و نوجوانان خلق شود.

این مسئول درباره مسابقه توضیح داد: فراخوان مسابقه خانواده من مهرماه سال جاری منتشر شد که براساس این فراخوان کودکان 4 تا 11 سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال می‌توانستند آثار خود با موضوعات مهربانی، محبت و احترام در محیط خانواده، کتاب و کتابخوانی در محیط خانواده، ورزش، سلامت و تندرستی در محیط خانواده، عبادت و نیایش و دعا در محیط خانواده و فرهنگ زیارت بقاع متبرکه در محیط خانواده به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

مهرابی تصریح کرد: شرکت در جشن‌های دینی و مذهبی همراه خانواده، شرکت در مراسم عزاداری مذهبی همراه خانواده، همکاری و کمک در محیط خانواده، تحصیل علم و دانش در محیط خانواده، قناعت و پس‌انداز در محیط خانواده، توجه به هنر، آثار هنری و هنرآموزی در محیط خانواده، خانواده پرجمعیت به جای خانواده کم‌جمعیت و فرهنگ کار، تولید محصول و درآمدزایی در محیط خانواده از دیگر موضوعات این مسابقه بود.

رئیس حوزه‌ هنری استان البرز گفت: پس از پایان مهلت شرکت در این مسابقه، ۳۰۵ اثر به دبیرخانه رسید که از این تعداد ۲۸۰ اثر در بخش کودک و ۳۶ اثر در بخش نوجوان داوری شد و در نهایت ۴۰ اثر برگزیده و به نمایشگاه راه یافت.

وی گفت: علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا پایان بهمن‌ماه به گالری هنری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در کرج، گلشهرویلا، بلوار مصطفی خمینی، جنب بوستان پدر مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha