مشارکت دانشجویان البرزی در مسابقه سراسری «کتابخوانی نور»
کد خبر: 4120003
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

مشارکت دانشجویان البرزی در مسابقه سراسری «کتابخوانی نور»

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی نور همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: مهلت شرکت در این مسابقه تا 22 بهمن‌ماه اعلام شده است.

سعید قاسمی جیردهی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز

سعید قاسمی‌جیردهی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری مسابقه کتابخوانی نور به‌مناسبت ایام دهه فجر ویژه دانشجویان استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه به همت معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با موضوع تفسیر سوره مبارکه نور از ۱۲ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۲۲ همین ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مسابقه یاد شده از مجموعه برنامه‌های چهار فصل قرآنی است، افزود: منبع مسابقه کتاب تفسیر سوره نور تألیف حجت‌الاسلام محسن قرائتی است و علاقه‌مندان برای دانلود کتاب می‌توانند به نشانی الکترونیکی isqa.ir مراجعه و در مسابقه شرکت کنند.

این مسئول تصریح کرد: طرح چهار فصل قرآنی بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود که در آن آموزش‌های مختلفی ویژه دانشجویان در نظر گرفته شده تا با آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن کریم، مهارت‌های فردی نیز در کنار مفاهیم آموزش ببینند.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی البرز در پایان گفت: دانشجویان علاقه‌مند البرزی برای حضور در این رویداد فرهنگی ـ قرآنی برای اطلاع از برنامه‌های چهار فصل قرآنی می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.isqa.ir مراجعه کنند و از زمان برگزاری برنامه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام
captcha