اجرای طرح «حفظ قرآن» در دانشگاه مشکات ولایت البرز
کد خبر: 4104723
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

اجرای طرح «حفظ قرآن» در دانشگاه مشکات ولایت البرز

رئیس دانشگاه مشکات ولایت البرز از اجرای طرح حفظ قرآن شامل حفظ ترتیبی و حفظ سور منتخب برای دانشجویان خبر داد و گفت: ثبت‌نام برای شرکت در این طرح تا 30 آذرماه ادامه دارد.

قرآن کریم

راحله صالحی، رئیس دانشگاه مشکات ولایت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اجرای طرح حفظ قرآن شامل حفظ ترتیبی و حفظ سور منتخب برای دانشجویان این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این طرح به صورت همزمان توسط دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در تمام دانشکده‌های علوم قرآنی از جمله دانشگاه مشکات ولایت البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این طرح تا ۳۰ آذرماه جاری ادامه دارد، افزود: این طرح در دو بخش حفظ ترتیبی شامل حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم(۲ ماهه)، حفظ ۵ جزء اول قرآن کریم(۶ ماهه) و حفظ ۵ جزء آخر قرآن کریم(۶ ماهه) و بخش حفظ سور منتخب شامل سوره یاسین(یک ماهه)، الرحمن و واقعه(یک ماهه) و نور(یک ماهه) و انعام(۲ ماهه) اجرا می‌شود.

این مسئول با یادآوری اینکه طرح مذکور به منظور لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت حافظان قرآن اجرا می‌شود، گفت: در راستای اجرای این طرح دوره‌های آموزشی برپا می‌شوند که این دوره‌ها از اول اسفندماه سال جاری آغاز خواهند شد.

رئیس دانشکاه مشکات ولایت البرز، ضمن دعوت از دانشجویان این دانشگاه جهت شرکت در طرح مذکور اظهار کرد: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این طرح می‌توانند جهت ثبت‌نام به دفتر امور فرهنگی دانشگاه مراجعه کنند.

صالحی تصریح کرد: اعطای کمک هزینه عتبات عالیات به ۵ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه، اهدای هدایای ارزنده نقدی به ممتازان دوره، برگزاری اردوهای زیارتی مشهد مقدس و قم ویژه شرکت‌کنندگان در طرح، اهدای هدایای عمومی برای تمام شرکت‌کنندگان، معافیت از آزمون پایش مهارت‌های قرآنی و اعطای گواهینامه رسمی از طرف دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از جمله مزایای شرکت در این طرح است.

انتهای پیام
captcha