رشد 100 درصدی شرکت در مسابقات قرآن بسیج البرز
کد خبر: 4104700
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

رشد 100 درصدی شرکت در مسابقات قرآن بسیج البرز

مدیر دارالقرآن سپاه البرز از رشد 100 درصدی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در این استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

مسابقات قرآن

علی گلدوست، مدیر دارالقرآن سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن بسیج در این استان گفت: امسال مسابقات قرآن بسیج با رشد 100 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مسابقات قرآن بسیج بیانگر انس و الفت آنان با قرآن و مقدسات اسلام، گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ گروهی و خانوادگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال سه هزار البرزی در این دوره مسابقات شرکت کردند، افزود: بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در چهار مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول بین مساجد محلات و پایگاه‌های مقاومت، مرحله دوم به صورت شهرستانی است و مرحله سوم و چهارم به صورت استانی و کشوری برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن سپاه البرز تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات می‌توانند برای اطلاع از جزئیات مسابقات به پایگاه‌های بسیج و یا به نشانی https://rubika.ir/my_quran در پیام رسان روبیکا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha