میزبانی کاخ مروارید از جشنواره گردشگری کودک و دانش‌آموز
کد خبر: 4101790
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

میزبانی کاخ مروارید از جشنواره گردشگری کودک و دانش‌آموز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: جشنواره گردشگری کودک و دانش‌آموز تا ۳۰ آذرماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا 19 در محوطه کاخ مروارید مهرشهر کرج میزبان بازدیدکنندگان است.

جشنواره گردشگری کودک و دانش‌آموز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز، فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از برگزاری جشنواره گردشگری کودک و دانش‌آموز در کاخ مروارید خبر داد و گفت: این جشنواره که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده در دو بخش کودک و خانواده و دانش‌آموزی برگزار می‌شود که در فاز اول نمایشگاه سوغات، صنایع دستی و بازی و سرگرمی برای کودکان برپاست و از چهارم آذرماه با آغاز هفته پژوهش وارد فاز گردشگری دانش‌آموزی می‌شود.

وی افزود: در این بخش علاوه بر فضای نمایشگاهی، فضای کارگاهی هم برای تورهای دانش‌آموزی دایر است که با انواع صنایع‌ دستی استان‌های مختلف با آموزش مربیان این رشته‌ها در کارگاه‌ها از نزدیک آشنا می‌شوند. موارد دیگری از جمله استیج «فریاد شادی» برنامه‌های شاد و متنوعی را برای کودکان فراهم کرده است.

محمدی با اشاره به اینکه معرفی جاذبه‌های گردشگری البرز و ایران به‌صورت ویدئو پروژکتور و تصاویر صورت می‌گیرد، بیان کرد: هدف این است که کودکان به همراه خانواده و همچنین دانش‌آموزان در این فضا با انواع صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری آشنا شوند و محوطه کاخ مروارید نیز با دارا بودن فضای سبز وسیع و دریاچه بزرگ امکان گردش و اوقات خوش را برای کودکان و خانواده‌ها فراهم می‌آورد.

این مسئول گفت: این نمایشگاه تا ۳۰ آذرماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا 19 در محوطه کاخ مروارید مهرشهر کرج برپاست.

انتهای پیام
captcha