عرضه قرآن به بیش از 76 زبان در نمایشگاه کتاب ریاض
کد خبر: 4090741
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

عرضه قرآن به بیش از 76 زبان در نمایشگاه کتاب ریاض

وزارت امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد عربستان نسخه‌هایی از قرآن کریم به بیش از 76 زبان را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب 2022 میلادی ریاض عرضه کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خلیجیون نیوز، این وزارتخانه با حضور در نمایشگاه کتاب ریاض، منشورات علمی ـ اسلامی، کتب منتشره از سوی مجمع چاپ قرآن ملک فهد در مدینه و ترجمه قرآن به بیش از 76 زبان را عرضه کرد.

نمایش فیلم‌های مستند، معرفی خدمات کتابخانه الکترونیک و برنامه‌های وزارت امور اسلامی عربستان در خدمت‌رسانی به زائران حج و عمره و فناوری‌های آموزشی حج و عمره از دیگر برنامه‌های غرفه این وزارتخانه در نمایشگاه بود.

وزارت امور اسلامی عربستان همچنین از نخستین روز نمایشگاه، نسخه‌های قرآن در اندازه‌های مختلف و ترجمه‌های قرآن کریم را به عنوان هدیه به بازدیدکنندگان اهدا کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

یادآور می‌شود، نمایشگاه بین‌المللی کتاب ریاض ۲۰۲۲ از ۲۹ سپتامبر برابر با هفتم مهرماه به همت وزارت فرهنگ عربستان آغاز شد و تا ۸ اکتبر(۱۶ مهر) ادامه داشت.

آشنایی با مراحل چاپ قرآن در مجمع ملک فهد عربستان و عرضه قرآن تاریخی نادر با عنوان «مصحف قرائات سبع: قرآن با قرائات هفتگانه» در غرفه وزارت فرهنگ، ورزش و جوانان عمان از دیگر برنامه‌‌‌های قرآنی در این رویداد بین‌المللی بود.

انتهای پیام
captcha