افتتاح ۶ واحد تولیدی دانش‌بنیان در منطقه ویژه پیام
کد خبر: 4081647
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

افتتاح ۶ واحد تولیدی دانش‌بنیان در منطقه ویژه پیام

استاندار البرز از افتتاح شش واحد دانش‌بنیان با بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، امروز، هفتم شهریور در حاشیه افتتاح پروژه‌های دانش‌بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ششمین روز از هفته دولت برگزار شد، گفت: البرز، قطب علم و فناوری کشور است؛ از این‌رو رویکرد اصلی استان، توسعه پارک‌های فناوری و مراکز دانش‌بنیان است.

وی با اشاره به اینکه برای این منظور جانمایی‌های لازم صورت گرفته و درصدد هستیم که این امر را تسهیل و تسریع کنیم، گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز از شرایط و بستر مناسبی برای توسعه واحدهای دانش‌بنیان برخوردار است.

این مسئول بیان کرد: امروز شش واحد دانش‌بنیان با بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار با اشتغال برای ۲۰۰ نفر با حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: توسعه منطقه ویژه پیام با محوریت واحدهای دانش‌بنیان نیز در دستور کار قرار دارد که ۵۰ قطعه زمین نیز برای این منظور پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha