انتخاب رئیس و مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی استان مرکزی
کد خبر: 4024089
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷

انتخاب رئیس و مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی استان مرکزی

پس از برگزاری اولین جلسه اعضای اتحادیه جدید تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی استان مرکزی حسین محمدی‌هزاوه به عنوان رئیس اتحادیه و سیدمحمد خاتمی‌نژاد به عنوان مدیرعامل اتحادیه انتخاب شدند.

انتخاب رئیس و مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مراسم انتخابات هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان مرکزی، عصر چهارشنبه، ۲۶ آبان با حضور موسوی، نماینده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و زهرا السادات عامری، نماینده اتحادیه کشوری و مدیرعامل اتحادیه قم، حجت‌الاسلام فراهانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، مدیران مؤسسات قرآنی استان به صورت حضوری و مجازی در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

براساس این گزارش، پس از جمع‌آوری آرا رضا کوچکی با ۲۵ رأی، حسین محمدی‌هزاوه با ۲۰ رأی، سیدمحمد خاتمی‌نژاد با ۱۹ رأی، لیلا بابایی با ۱۳ رأی و پیمان عین‌القضاتی با ۱۲ رأی اعضای اصلی هیئت مدیره و حمید صادقی، علی شیخی و صدیقه زمانی هر کدام با ۱۰ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. همچنین سید حسن حسینی با کسب ۲۳ رأی و مهدیه قاسمی با ۱۸ رأی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

در اولین جلسه اعضای اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان به مدت سه سال حسین محمدی‌هزاوه به عنوان رئیس اتحادیه و سیدمحمد خاتمی‌نژاد به عنوان مدیرعامل اتحادیه انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha