اسماعیل هنیه از روابط خوب با ایران و حزب‌الله خبر داد
کد خبر: 3979761
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶

اسماعیل هنیه از روابط خوب با ایران و حزب‌الله خبر داد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که در رأس هیئتی بلندپایه به موریتانی سفر کرده، تصریح کرد این گروه روابط مناسبی با ایران و حزب‌الله دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در جریان دیدار از این کشور  با شخصیت‌هایی از جامعه مدنی و دیگر مؤسسات این کشور دیدار کرد.

اسماعیل هنیه در ادامه اظهاراتش همچنین به حمایت‌های ایران از حماس اشاره کرد و با بیان اینکه حمایت‌های ایران از مقاومت فلسطین گسترده است، اظهار داشت که این حمایت‌ها بدون هیچ چشم‌داشت و شروطی صورت می‌گیرد.

 «موسی ابومرزوق»، «خلیل الحیه»، «عزت الرشق» و چند دیگر از اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در این سفر هنیه را همراهی می‌کنند.

هیئت حماس، شامگاه یکشنبه هفته جاری نیز سفر پنج روزه خود به رباط، پایتخت مراکش را به پایان رساند.

هیئت حماس به دعوت رسمی حزب عدالت و توسعه مراکش که رهبری ائتلاف حکومتی این کشور را برعهده  دارد، به این کشور سفر و با مقامات دولتی و رهبران احزاب سیاسی و نهادهای دولتی و غیردولتی آن دیدار کرد.

پیش از این، برخی رسانه‌‌ها گزارش داده بودند که رئیس دفتر سیاسی حماس در روزهای آتی به ایران، لبنان و ترکیه سفر خواهد بود و با مقامات ارشد این کشور‌ها دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha