برپایی کاروان «شمیم کرامت» در البرز
کد خبر: 3979335
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

برپایی کاروان «شمیم کرامت» در البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: همزمان با میلاد امام رضا(ع) کاروان شمیم کرامت در قالب کارناوال شادی در پنج بیمارستان و مرکز درمانی استان به‌منظور تجلیل از کادر درمان حاضر می‌شوند.

برپایی کاروان «شمیم کرامت» در البرز

حجت‌الاسلام والمسلمین علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع)، گفت: در زمان این امام بزرگوار، شیعه پس از پشت سرگذاشتن فراز و نشیب‌ها وارد مرحله‌ای شد که از ماهیت اصلی‌اش فاصله گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) با آگاهی به این موضوع در سخنرانی‌ها و تعالیم و مناظرات خود با گوشزد کردن شاخصه‌ها و ویژگی‌های اصیل شیعه در تثبیت تشیع کوشید، افزود: ایشان با آگاهی کامل به مصائب و مشکلاتی که از زمان شهادت امام علی(ع) در راه تفکرات شیعی ایجاد شده بود، در هر موقعیتی، که مقدور بود، برای آگاهی‌ دادن و برشمردن ویژگی‌ها و شاخصه‌های شیعه و رهروان واقعی ائمه اطهار(ع) استفاده می‌کرد و سرانجام نیز در این راه به شهادت رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی دهه کرامت در امامزادگان و بقاع متبرکه البرز، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی از ابتدای دهه کرامت همزمان با ولادت کریمه اهل‌ بیت(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) در استان برگزار شد که شامل سخنرانی، مولودی‌خوانی، سرود و آتش‌بازی می‌شود.

وی گفت: همچنین در این ایام کاروان جشن و سرور «شمیم کرامت» در محلات پیرامون امامزادگان شاخص استان به اجرای برنامه پرداختند که در حاشیه این مراسم نیز بسته‌های فرهنگی و تبرکی با حضور خادمان بقاع متبرکه در بین اهالی محل توزیع شد.

دشتکی بیان کرد: امروز هم به مناسبت ولادت امام هشتم این کاروان در قالب کارناوال شادی در پنج بیمارستان و مرکز درمانی استان به‌منظور تجلیل از کادر درمان حضور می‌یابند و در حاشیه این مراسم نیز ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha