حزب‌الله: گفت‌وگویی صریح و دوستانه با لاوروف درباره اوضاع لبنان و منطقه داشتیم
کد خبر: 3959886
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

حزب‌الله: گفت‌وگویی صریح و دوستانه با لاوروف درباره اوضاع لبنان و منطقه داشتیم

عضو پارلمان لبنان و رئیس هیئت حزب‌الله که به دعوت روسیه به مسکو سفر کرده است، دیدار امروز خود با وزیر خارجه روسیه درباره اوضاع لبنان و منطقه را دوستانه و صریح توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العهد، هیئتی از حزب‌الله به رهبری محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان که به دعوت روسیه به این کشور سفر کرده است، امروز دوشنبه، 25 اسفند با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، بررسی اوضاع لبنان و منطقه، محور دیدار هیئت حزب‌الله با وزیر خارجه روسیه بوده است.

محمد رعد پس از این دیدار در نشستی خبری گفت: دیدار با وزیر خارجه روسیه دیداری بین دوستان شمرده می‌شود و فضای مباحثات صریح و شفاف بود.

عضو پارلمان لبنان گفت: ما درباره اوضاع در منطقه و لبنان و چگونگی تثبیت ثبات و جلوگیری از سلطه‌طلبی هر قدرتی از طریق حمایت آن از تروریسم گفت‌وگو کردیم.

این نماینده حزب‌الله تصریح کرد: در این نشست موضوع تشکیل کابینه لبنان مورد بررسی قرار گرفت و حزب‌الله بر ضرورت تسریع در روند تشکیل دولت تأکید کرد.

پایگاه خبری العهد همچنین تصاویری از نشست کاری هیئت حزب‌الله در مسکو با میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه و تیم مدیریت خاورمیانه در وزارت خارجه روسیه را منتشر کرد.

انتهای پیام
captcha