آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان
کد خبر: 3906963
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز طی بیانیه‌ای به مناسبت آغاز هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اعلام کرد: امروز کابوس آمریکایی بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند و دولت تروریست آمریکا با موارد متعدد نقض حقوق بشر در داخل امریکا مواجه است.

آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان

به گزارش ایکنا از البرز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز طی بیانیه‌ای به مناسبت آغاز هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اعلام کرد: امروز کابوس آمریکایی بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند و دولت تروریست آمریکا با موارد متعدد نقض حقوق بشر در داخل امریکا مواجه است.
در متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرزکه روز جمعه منتشر شد، آمده است: تیرماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران تداعی‌کننده خاطرات تلخ زیادی از جنایات دشمنان انقلاب اسلامی بوده و یادآور دشمنی و کینه‌توزی نظام سلطه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌المللی و مزدوران آنها علیه ملت عزیز ایران اسلامی است. فراوانی این جنایات، منجر به نامگذاری این ایام(ششم الی دوازده تیرماه) به نام به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از سوی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) شد.
این بیانیه می‌افزاید: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که امسال با شعار «آمریکا، مظهر کشتار، نژادپرستی، استثمار جهانی منفورترین دولت ناقض حقوق بشر» عنوان یافته است. مصداق‌های عینی و ملموس آن ترور قریب به ۱۷ هزار نفر مردم بیگناه ایران اسلامی توسط ایادی مزدور آمریکا به‌ویژه سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در ۶ تیرماه ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، انفجار دفتر حزب جمهوری اسـلامی ایــران در ۷ تیرماه ۱۳۶۰ و شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، بمباران شیمیایی شهر سردشت در ۷ تیرماه ۱۳۶۶، ترور آیت الله صدوقی امام جمعه یزد در ۱۱ تیرماه ۱۳۶۰، مورد هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران در آسمان خلیج فارس و شهادت ۲۹۰ نفر از مرد و زن و کودک بی گناه ایران اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازنمایی جنایات دولت تروریست‌ پرور آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است که سند رسوایی مدعیان حقوق بشر به شمار رفته و نشان می‌دهد که سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی حقوق بشری چگونه در برابر جنایات بی‌شمار شبکه استکبار و صهیونیسم بین‌المللی و مظهر آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی تروریست‌پرور، سکوتی ننگین و خفت بار را اختیار کرده‌اند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بیانیه خود تاکید کرده، امروز کابوس آمریکایی بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند و دولت تروریست امریکا با موارد متعدد نقض حقوق بشر در داخل آمریکا مواجه است و فریاد مظلومیت سیاهپوستان از هر ایالت این کشور شنیده می‌شود، فریاد «نمی‌توانم نفس بکشم» به یک زبان مشترک مردم معترض تبدیل شده است، که نتیجه سال‌ها سرکوب و خفه‌کردن صداهای مردم آمریکا است از خفه کردن صداها به خفه کردن اتباع آمریکایی تبدیل شده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفتم تیر بویژه شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و هفتاد و یار باوفایش اعلام می‌دارد: نقض حقوق بشر و جنایت علیه بشریّت، جزء لاینفک ساختار و کارکرد رژیم تروریستی آمریکا است. کارنامه کاخ سفید که خود بزرگترین ناقض حقوق ملت‌هاست، امروز با وقاحت دم از دفاع از حقوق انسان‌ها می‌زند در حالی‌که خود حامی و پرورش‌دهنده تروریسم است سیاهه‌ای از اعمال جنایتکارانه است که شهادت سردار عزیز ایران حاج قاسم سلیمانی و تحریم‌های ظالمانه دارو و موادغذایی در این دوران شیوع ویروس منحوس کرونا یکی از بزرگترین نشانه‌های خباثت سردمداران این رژیم تروریستی است.

انتهای پیام
captcha