عصائب ‌اهل‌الحق: راکت‌پراکنی به منطقه سبز کار «الحشد» نیست/ انتقام ما سخت است
کد خبر: 3870442
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

عصائب ‌اهل‌الحق: راکت‌پراکنی به منطقه سبز کار «الحشد» نیست/ انتقام ما سخت است

گروه بین‌الملل ــ یکی از فرماندهان «عصائب ‌اهل‌الحق» عراق اعلام کرد، این شرم‌آور است که شلیک راکت کاتیوشا به منطقه سبز بغداد به گروه‌های مقاومت عراقی نسبت داده می‌شود زیرا پاسخ آنها در این حد نیست و سخت خواهد بود.

به گزارش ایکنا، به نقل از العالم؛ شب گذشته دو راکت کاتیوشا به منطقه سبز بغداد شلیک شد که یکی از آنها نزدیک سفارت آمریکا فرود آمد.

در همین زمینه «جواد الطلبیاوی» از فرماندهان «عصائب اهل الحق» اعلام کرد، هیچ کدام از گروه‌های «الحشد الشعبی» ارتباطی با حملات راکتی روزانه به منصقه سبز بغداد ندارند و آنها از زمان شهادت فرماندهان «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» هیچ عملیات یا فعالیت نظامی نداشته‌اند.

الطلیباوی گفت: این شرم آور است که این چنین پاسخ یا ضرباتی به گروه‌های مقاومت نسبت داده شود؛ گروه‌های مقاومت دیگر از راکت‌های کاتیوشا استفاده نمی‌کنند و این راکت‌ها حتی در ساده‌ترین عملیات‌ها هم به درد نمی‌خورد.

وی ادامه داد، پاسخ گروه‌های مقاومت «واقعا سخت» خواهد بود و روزهای آینده آبستن غافلگیری است.

هفته جاری، سخنگوی سازمان الحشد الشعبی در محور شمال عراق گفت که ما خواهان هدف قرار دادن مواضع آمریکا در سراسر جهان حتی تل‌آویو هستیم و از آن انتقام خواهیم گرفت.

همچنین قیس خزعلی، دبیر کل گردان‌های اهل الحق در عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله راکتی به سفارت واشنگتن در بغداد در روز چهارشنبه کار سازمان جاسوسی آمریکا بود این اقدام ربطی به نیروهای مقاومت در عراق ندارد.

وی تأکید کرد که عملیات انتقام خون شهید مهدی المهندس هنوز آغاز نشده است.

الخزعلی در ادامه تأکید کرد: عملیات انتقامی ما کم از عملیات ایران نخواهد داشت و ما پاسخ کوبنده‌ای به ترور شهید المهندس خواهیم داد.

وی با بیان اینکه موضع اخیر آمریکا درباره مخالفت با خروج فوری از خاک عراق، نشان می‌دهد که آمریکا چه اهدافی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: امیدوار بودیم ملت آمریکا، دولت این کشور را برای خارج کردن نظامیانش و جلوگیری از خونریزی زیر فشار قرار دهد.

انتهای پیام
captcha