دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی در استان البرز تشکیل شد
کد خبر: 3546300
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی در استان البرز تشکیل شد

گروه چندرسانه‌ای: مسئول دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی استان البرز از تشکیل دبیرخانه این نهضت در استان البرز خبر داد و گفت: این دبیرخانه آمادگی دارد کارگاه‌های آموزش سواد فضای مجازی را برای اقشار مختلف برگزار کند.

حسین امیدیان، مسئول دبیرخانه سواد فضای مجازی البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به گسترش فضای مجازی و افزایش روز افزون رغبت به حضور در این فضاها اظهارکرد: ضرورت ارتقای سواد فضای مجازی و آشنایی جوانان و مسئولان فرهنگی استان با این فضاها و بازی‌های رایانه‌ای، بیش از پیش نمایان است بر همین اساس دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی در استان البرز تشکیل شد.
وی افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه آموزش سواد فضای مجازی در سطح استان، دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی استان البرز آمادگی دارد کارگاه‌های آموزش سواد فضای مجازی را برای اقشار مختلف برگزار کند.
امیدیان ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد امروزه گشت‌زنی افراد در فضای مجازی به یک بحران فکری برای خانواده‌ها تبدیل شده است این ضرورت احساس می‌شود که فضای مجازی آسیب‌شناسی و به درستی هدایت شود.
این مسئول گفت: از این رو تاسیس دبیرخانه فضای مجازی طرحی بسیار قابل قبول و مفید است که از وارد آمدن آسیب‌های این فضا نظیر بحران هویت و هنجارشکنی به خانواده‌ها جلوگیری می‌کند.
مسئول دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی استان البرز در پایان ابرازکرد: جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 34457132-026 یا پست الکترونیکی  alborz@seraj.ir تماس بگیرند.

captcha