برگزاری نشست مشترک هیئت‌مدیره تشکل‌های قرآنی و معاون قرآن و عترت استان البرز
کد خبر: 2774651
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

برگزاری نشست مشترک هیئت‌مدیره تشکل‌های قرآنی و معاون قرآن و عترت استان البرز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اولین نشست مشترک هیئت‌مدیره تشکل‌های قرآنی و معاون قرآن و عترت استان البرزامروز ۸ بهمن ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد.

حسین شائیلوزاده، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: اولین نشست مشترک هیات مدیره تشکل‌های قرآنی و حجت‌الاسلام محمود دهقاندار، معاون جدید قرآن وعترت استان البرزامروز 8 بهمن ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد.

وی ادامه داد: درابتدای این جلسه، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان البرزانتصاب حجت‌الاسلام  محمود دهقاندار را به سمت معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تبریک گفته و از خداوند برای ایشان آرزوی موفقیت در این مسیر کرد.

وی جزییات این نشست را تشریح کرد و گفت: در این نشست، گزارشی از فرایند شکل‌گیری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و نتیجه اقدامات این تشکل در طی دوره فعالیت خود مطرح شد.

حسین شائیلوزاده درادامه افزود: تشکیل کارگروه‌های تخصصی قرآنی، طرح تدوین کتاب نخبگان و مفاخر قرآنی، طرح راه‌اندازی پرتال اتحادیه، طرح اطلس قرآنی استان البرز، تلاش در جهت ایجاد بستر مناسب برای ارتباط میان مؤسسات قرآنی و اتحادیه و همچنین پیگیری امورات مؤسسات از جمله فعالیت‌های اعلام شده بود.

وی خاطرنشان کرد: محمود دهقاندار درادامه این نشست ضمن تاکید نقش و جایگاه تشکل های قرانی در توسعه فعالیت‌های قرآنی مؤسسات، خواستار گسترش دامنه اعضای اتحادیه و ثبت اعضای جدید شد.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان البرز خاطرنشان کرد: در خاتمه نشست، با توجه به برگزاری جشن فجر انقلاب اسلامی، موسسات قرآن و عترت در روز شنبه 11 بهمن ماه به منظور هماهنگی و تصمیم‌گیری برای برگزاری هر چه بیشتر مراسم ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

captcha