نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4212815
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب در کردستان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب در راستای تبیین «طرح نور» با حضور مدیر حراست و امور محرمانه، دبیر شورای فرهنگی و دینی و بانوان شرکت آب منطقه‌ای کردستان امروز، 9 اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای استان برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا از کردستان، عابدین شیرمحمدی، مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان امروز، 9 اردیبهشت در نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب در راستای تبیین طرح نور به جایگاه متعالی و برجسته زنان در قرآن کریم  گفت: آیات متعددی در قرآن کریم از جمله آیه 61 سوره آل عمران، 35 سوره احزاب و 97 سوره نحل به عدم تفاوت‌ها و برابری‌ها بین زنان و مردان اشاره شده است.

وی افزود: امروز دشمن قصد ایجاد دودستگی بین افراد کم‌حجاب و با حجاب در جامعه را دارد تا اختلاف و آشوب را در سطح جامعه افزایش دهد و موجبات ناامنی و عدم آسایش مردم را فراهم کند.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان بیان کرد: به لطف تدابیر هوشمندانه نظام؛ تحلیل و برنامه‌ریزی دشمنان امروز بار دیگر نقش برآب شد و دشمن طعم شکست را از ملت ایران چشید بنابراین باید در عین دفاع از عفاف و حجاب با مدیریت موضوع، مانع از ایجاد دودستگی در جامعه شویم.

وی حجاب و عفاف یک ارزش انسانی دانست و افزود: براین اساس باید سعی کنیم این امر را به هنجار و رفتار عینی، عملی و ملموس تبدیل کنیم.

شیرمحمدی به بخشنامه‌های ابلاغی در خصوص عفاف و حجاب اشاره و اظهار کرد: اجرا و پایبندی کامل به بخشنامه‌ها از زمره تعهدات مهم همه کارکنان این شرکت است و تفاوت‌های شغلی و کاری بین زن و مرد نباید منجر به اجرای ضعیف قوانین مربوطه شود، چرا که صیانت از طرح نور و تبلیغ آن وظیفه همگانی برابر با وسع و شرایط هر فرد است.

یادآور می‌شود؛ حاضران در پایان این نشست به بیان نظرات خود در خصوص آسیب‌شناسی عفاف و حجاب، راهکارها و اقدامات قابل اجرا، پرداختند.

انتهای پیام
captcha