صدور کارت ورود به جلسه آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کردستانی
کد خبر: 4212782
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

صدور کارت ورود به جلسه آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کردستانی

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از صدور کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم منتشر شده است.

وی افزود: حافظان قرآن کریم که در این دوره از آزمون‌ها شرکت کرده‌اند، می‌توانند کارت ورود به آزمون مرحله اول خود را با وارد کردن کد ملی داوطلب در آدرس https://bpms.telavat.ir/?eyJtSWQiOiIzMDAwMjUiLCJ0SWQiOjAsImlzTGciOiIxIn0= دریافت کنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به شرکت 198 نفر در مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم بیان کرد: آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با ۳۱ استان کشور جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه در استان برگزار می‌شود.

وی یادآور ‌شد: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند.

مرادی افزود: به کسانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شده و قبول شوند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به برگزاری این آزمون در دو حوزه امتحانی بانه و سنندج افزود: از تعداد شرکت‌کنندگان ۳۴ نفر در بانه و ۱۶۴ نفر در سنندج شرکت کرده‌اند.

وی در پایان گفت: حافظانی که به هر دلیلی دسترسی به کارت ورود به جلسه برایشان مقدور نیست، می‌توانند کد ملی‌شان را از طریق ایتا به شماره 09188794100 تا کارت‌شان را به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha