پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی وعده تحقق‌یافته خداوند است
کد خبر: 4211562
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی وعده تحقق‌یافته خداوند است

یکی از قاریان بین‌المللی کشور با اشاره به پیروزی عملیات وعده صادق، گفت: سال‌هاست که رژیم صهیونیستی مردم بی‌گناه غزه و فلسطین را مورد ظلم و شکنجه قرار داده‌اند اما پاسخ جهموری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر اسرائیل وعده تحقق یافته خداوند متعال است.

وحید نظریان، از قاریان بین‌المللی

وحید نظریان، از قاریان بین‌المللی کشورمان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، برگزاری محافل انس با قرآن به همت ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را یک غنیمت دانست و گفت: وقتی یک گروه، سازمان، نهاد و یا تشکیلاتی که فعالیتشان زیاد مرتبط با برنامه‌های فرهنگی و قرآنی نیست، اما نسبت به برنامه‌های قرآنی اقبال می‌کنند، این امر یک فرصت و غنیمت است و نشان‌دهنده این امر بوده که سایر ارگان‌های دیگر نیز می‌توانند در این عرصه گام بردارند.

وی با اشاره به برگزاری این محفل انس با قرآن به شکرانه پیروزی عملیات وعده صادق افزود: سال‌هاست که رژیم صهیونیستی غاصب اسرائیل مردم بی‌گناه غزه و فلسطین را مورد ظلم و شکنجه قرار داده‌اند اما این پاسخ جهموری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر اسرائیل وعده تحقق یافته خداوند متعال است.

این قاری بین‌المللی با تأکید بر اینکه این اقدامات صورت گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از تعالیم و دستورات قرآن کریم است، اظهار کرد: توصیه می‌شود روز به روز بیشتر نسبت به اجرای این تعالیم قرآنی اهتمام ورزیم و شروع و پایه آن برگزاری این محافل قرآنی و آشنایی بیشتر مردم با دستورات قرآنی است.

وی یادآور شد: تمامی دستورات زندگی ما مسلمانان اعم از جهادی، زندگی، اجتماعی، فرهنگی و غیره برگرفته از تعالیم انسان‌ساز قرآن بوده است و بر همین اساس بوده است که جمهوری اسلامی ایران پاسخ خود به رژیم صهیونیستی را سخت، استوار و مقتدرانه داد.

نظریان با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد ویس قرنی اظهار کرد: امروز در استان کردسان مانندسابق شاهد برگزاری یک محفل قرآنی خوب و باشکوه بودیم که با همت وزارت نیرو، اداره اوقاف و امور خیریه و سپاه استان برگزار شد.

وی با اشاره به تلاوت سه نفر از قراء استان فواد مولودی، میلاد امانی و عبدالرحمن امام قلی افزود: ما در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت و ارتقای درجه قاریان استان کردستان بوده‌ایم و بنده با تعامل و ارتباطی که با قراء استان دارم اکثر تلاوت‌های قاریان استان را گوش داده و شاهد این رشد و شکوفایی آنان هستم.

این قاری بین‌المللی بیان کرد: توصیه بنده به تمام قاریان استان کردستان پشتکار و تمرین و ممارست سلسله‌وار است چراکه پختگی تلاوت یک شبه، یک روزه و یک ساعته حاصل نخواهد شد بلکه به مرور  حاصل خواهد شد.

وی گوش دادن به تلاوت قاریان بین‌المللی را یکی دیگر از اصول پختگی تلاوت قاریان ذکر کرد و گفت: قاریان برای ارتقای تلاوت خود نباید از شنیدن تلاوت قاریان برجسته غافل شوند و در کنار این شنیدن تمرین و تلاوت روزانه خود را بیشتر کنند.

انتهای پیام
captcha