جشن روزه‌اولی‌های تهرانی برگزار شد
کد خبر: 4209514
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳

جشن روزه‌اولی‌های تهرانی برگزار شد

همایش جشن روزه‌اولی‌های شهر تهران امروز، 20 فروردین‌ماه در محل سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.

جشن روزه‌اولی‌های تهرانی برگزار شدبه گزارش خبرنگار ایکنا، همایش جشن روزه‌اولی‌های شهر تهران امروز، 20 فروردین‌ماه با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و چند نفر از مسئولان کشوری در محل سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، برنامه شاد (سرود و گلباران روزه‌اولی‌ها) ویژه نوجوانان روزه‌اولی تهرانی از سوی مجریان برنامه اجرا شد.

در ادامه این برنامه، عبدالرضا هلالی، محمدحسین پویانفر، محمد فصولی، محمد ابراهیمی، محسن عراقی، امین قدیم و سجاد محمدی، مداحان اهل بیت (ع) به اجرای برنامه ویژه روزه‌اولی‌های تهرانی پرداختند.

این همایش در ادامه پویش «روزه اولی‌ها» برگزار شد و میهمان ویژه آن جمعی از نوجوانان تهرانی بودند که امسال برای نخستین بار توفیق انجام فریضه الهی و عبادت پروردگار در ماه رمضان را پیدا کرده‌اند. 

پویش «روزه اولی‌ها» با هدف تشویق و ترغیب نوجوانان دختر و پسر به انجام فریضه الهی و روزه گرفتن در ماه رمضان نخستین بار در سال ۱۴۰۲ با تولید نماهنگ روزه اولی‌ها آغاز و در استان‌های مختلف به صورت ویژه برگزار شد. 

امسال نیز دومین نماهنگ روزه اولی‌ها تولید شد و دومین دوره از این پویش به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در سراسر کشور برگزار شد؛ برگزاری تجمعات میدانی بخشی از این پویش بود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha