اعزام بیش از 3000 مبلغ به مساجد خراسان رضوی
کد خبر: 4207529
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

اعزام بیش از 3000 مبلغ به مساجد خراسان رضوی

رئیس مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اعزام بیش از 3000 مبلغ در شب‌های قدر به مساجد و حسینیه‌های استان خبر داد.

مسجدعبدالله ابراهیمی، رئیس مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: در طول ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف قرآنی درحال برگزاری است و در این ایام مسابقه‌ای تحت عنوان «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود که طی ایام ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هر روز یک سؤال از آیات قرآن مطرح می‌شود که شرکت‌کنندگان با ارسال پاسخ خود می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها و مسابقات در شب‌های قدر بیشتر مورد توجه است و به اوج می‌رسد اظهار کرد: آن عده از علاقه‌مندان که تاکنون نتوانسته‌اند در این مسابقات شرکت کنند می‌توانند عدد ۵ را به شماره ۳۰۰۰۱۳۸۸ ارسال کنند تا در کانال مربوطه عضو شوند و پس از مشاهده سؤال‌ها در مسابقه شرکت کنند.

ابراهیمی افزود: همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر اداره‌کل تبلیغات اسلامی به کلیه مساجد، محافل و حسینیه‌های استان حدود ۳۵۰۰ مبلغ اعزام می‌کند. برنامه‌های شب قدر شامل برگزاری مراسم عزاداری‌، قرائت دعای جوشن کبیر، مراسم احیا و قرآن به سر است که توسط مبلغان و مداحان اعزام شده انجام می‌شود.

رئیس مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه روز شهادت حضرت علی(ع) که با روز طبیعت تقارن پیدا کرده است، پویش کاشت نهال را خواهیم داشت تا مردم و عزاداران با کاشت نهال یک کار دینی و ارزشی نیز انجام دهند.

وی گفت: برگزاری عزاداری و حرکت دسته‌های عزا همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین(ع) از دیگر برنامه‌های هیئت‌های مذهبی است.

انتهای پیام
captcha