مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 3 با رزمندگان مناطق مرزی دیدار کرد
کد خبر: 4207041
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 3 با رزمندگان مناطق مرزی دیدار کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 3 حضرت حمزه (ع) به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1403 با رزمندگانی که در مناطق مرزی مستقر هستند دیدار و از نزدیک گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام سیدهادی ابراهیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر3 حضرت حمزه(ع)‌به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدهادی ابراهیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر3 حضرت حمزه(ع)، امروز 6 فروردین در دیدار نوروزی با رزمندگان گردان شهید ورمقانی مستقر در مناطق مرزی، ضمن تاکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه برای بهبود اقتصاد کشور، گفت: جهش تولید و مشارکت مردم بدون‌تردید لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

وی با بیان اینکه، آرامش و امنیت امروز کشورمان را در نتیجه مجاهدت‌های فداکارانه رزمندگان به دست آورده‌ایم، ادامه داد: اولیای الهی نگهبانی و حراست از دین خدا را یک افتخار بزرگ می‌دانستند و ملت‌ها را به آن توصیه کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 3  اضافه کرد: کسانی که در مرزها به صورت جان بر کف از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کنند در واقع از حدود دین خدا نیز حراست می‌کنند هستی و جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته‌اند چراکه گام برداشتن در این مسیر توصیه ذات اقدس الهی است.

انتهای پیام
captcha