افتتاح خانه «یاریگران زندگی» در سمنان
کد خبر: 4205459
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

افتتاح خانه «یاریگران زندگی» در سمنان

خانه «یاریگران زندگی» استان سمنان ویژه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

افتتاح خانه «یاریگران زندگی» در سمنان با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، خانه یاریگران زندگی استان سمنان ویژه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی امروز، 24 اسفند با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان سمنان افتتاح شد.

جعفر معینیان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در این آیین گفت: خانه پیشگیری و همان یاریگران زندگی، برای دانش‌آموزان و خانواده آنها در سراسر استان تأسیس شده است.

 وی با بیان اینکه با تخصیص اعتبارات در سایر شهرستان‌های استان نیز راه‌اندازی خواهد شد، افزود: خانه یاریگران زندگی از اتاق‌های مشاوره، آموزش، بازی برای کودکان و نوجوانان و نمایشگاه برخوردار است.

یه گفته معینیان؛ ارائه آموزش‌های ترویجی و برگزاری فعالیت‌های اردویی، هنری و ورزشی ویژه دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های این مجموعه است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان افزود: طرح نوروزی جمع‌آوری معتادان متجاهر، پیشگیری از اعتیاد و خرده‌فروشان مواد مخدر در فروردین ۱۴۰۳ در استان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha