ترسیم نقشه ایران مقتدر در عرصه جهانی از مسیر صندوق‌های رأی
کد خبر: 4202254
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷
حجت‌الاسلام ایمانی‌پور مطرح کرد:

ترسیم نقشه ایران مقتدر در عرصه جهانی از مسیر صندوق‌های رأی

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان اینکه اقتدار هر کشوری وابسته به میزان حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله در انتخابات است، گفت: قوی شدن هرچه بیشتر ایران و حضور پررنگ‌تر در عرصه‌های جهانی از مسیر صندوق رأی و مشارکت حداکثری رقم می‌خورد.

حجت الاسلام ایمانی پور

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا، درباره ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات در سطح بین‌المللی تعریف مشخصی دارد و در عرصه جهانی انتخابات میزان جمهوریت یک نظام را به نمایش می‌گذارد و لذا هرچقدر حضور مردمی در انتخابات پیش رو پررنگ‌تر شود، جمهوریت نظام اسلامی ایران را می‌توان بیشتر به رخ دنیا کشید.

وی افزود: اقتدار هر کشوری وابسته به میزان حضور مردم در صحنه‌هاست و تا به امروز یکی از دلایل استمرار و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران همین حضور مردم در صحنه‌های مختلف بوده است.

 رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بیان کرد: طبیعتاً هرچقدر بتوانیم تصویر ایران مقتدر را با حضور مردم به نمایش بگذاریم حتماً خواهیم توانست توفیقات بیشتری را برای کشور به ارمغان آوریم.

قوی شدن ایران با مشارکت حداکثری

ایمانی‌پور با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی چشم طمع به این آب و خاک دوخته‌اند و می‌خواهند ایران را به یک کشور ضعیف و منزوی تبدیل کنند، گفت: دشمن تحمل دیدن ایران قوی را ندارد و اینکه ما در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داریم و امروز به یک کشور تأثیرگذار در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده‌ایم را برنمی‌تابد و لذا برای قوی شدن هرچه بیشتر ایران و حضور پررنگ‌تر در عرصه‌های جهانی باید مشارکت حداکثری رقم بخورد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی توانسته مفهوم جمهوریت و اسلامیت را به هم گره بزند و نوع جدید و بی‌بدیلی از مردم‌سالاری را به جهان عرضه کند و آن مردم‌سالاری دینی است که ارزش‌های والای انسانی، مشارکت مردم، و حق انتخاب و حق تعیین سرنوشت در آن دارای اهمیت و جایگاه است.  

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پایان گفت: با مشارکت حداکثری به دنیا یک صدا از ایران مخابره خواهد شد و آن صدای اتحاد ملی، انسجام ملی و یکی بودن حاکمیت و ملت است و این صدای واحد قطعاً دشمن را مأیوس خواهد کرد و منجر به تغییر سیاست‌های دشمن در مقابل ما خواهد شد.

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha