ضبط تلاوت‌های اذان‌گاهی از قاریان استان زنجان + عکس
کد خبر: 4201676
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

ضبط تلاوت‌های اذان‌گاهی از قاریان استان زنجان + عکس

معاونت تولید و نظارت شورای عالی قرآن در ادامه ضبط تلاوت قرآن از قاریان ممتاز استان‌ها تعداد ۸۷ تلاوت تصویری از اساتید و قاریان ممتاز استان زنجان را تولید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای عالی قرآن، معاونت تولید و نظارت شورای عالی قرآن در ادامه ضبط تلاوت قرآن از قاریان ممتاز استان‌ها، طی همکاری مشترک بین شورای عالی قرآن و صدا و سیمای استان زنجان، تعداد ۸۷ تلاوت تصویری از اساتید و قاریان ممتاز این استان تولید کرد.

این تولیدات تصویری، طی چهار روز از ۲۸ بهمن تا ۱ اسفندماه ۱۴۰۲ انجام شد که پس از انجام مراحل تدوین و نظارت، در اوقات اذان‌گاهی شبکه استانی زنجان پخش خواهد شد.

در هفته‌های گذشته، قطعات تعیین شده به قاریان استان اعلام و کارشناسی و کارورزی تلاوت‌ها به صورت مجازی انجام شد و نهایتاً تعداد ۳۰ قاری جهت ضبط تلاوت تصویری انتخاب شدند.

در این برنامه که با میزبانی صداوسیمای زنجان همراه بود، محمد اسدی، مدیر تولید و سیدمحمد کرمانی، کارشناس تولید شورای عالی قرآن، محمد‌جلیل آل‌امین، مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان، رضا ستاری‌پور، معاون سیمای مرکز، علی رجبی، تهیه کننده برنامه و محمد‌جواد رضایی، نماینده شورای عالی قرآن در استان مشارکت داشته‌اند.

 
انتهای پیام
captcha