رشد 25 درصدی نذورات سمنانی‌ها در بازسازی و توسعه عتبات عالیات
کد خبر: 4199773
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

رشد 25 درصدی نذورات سمنانی‌ها در بازسازی و توسعه عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات سمنان با اشاره به اینکه جمع‌آوری نذورات بازسازی و توسعه عتبات عالیات این استان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است، گفت: مردم نیک‌اندیش و متدین استان سهم خوبی از کمک به عتبات عالیات دارند.

جبار دوست محمدیان رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان سمنان، جبار دوست‌محمدیان، رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان سمنان، 25 بهمن‌ماه در سخنانی با بیان اینکه جمع‌آوری نذورات بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: مردم نیک‌اندیش و متدین استان سهم خوبی از کمک به عتبات عالیات دارند.

وی با اشاره به اینکه ساخت درب حرم امامین عسگرین(ع) یکی از مهمترین طرح‌های ستاد بازسازی عتبات استان بود که در مرکز استان انجام شد، افزود: این درب تقریباً تکمیل شده و قرار است که طی مراسم معنوی به سامرا ارسال شود.

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات سمنان با تأکید بر اینکه سقاخانه در امامزاده سیدمحمد(ع) سامرا نیز از دیگر طرح‌های در دست ساخت در ستاد عتبات استان است که اولین بخش آن در نیمه شعبان سال قبل به بهره‌برداری رسید، گفت: امسال نیز دومین بخش آن در نیمه شعبان افتتاح می‌شود.

دوست‌محمدیان صحن عقیله بنی‌هاشم حرم امام حسین(ع) و کاشی‌کاری آن را دیگر سهم مردم استان سمنان از بازسازی عتبات برشمرد و گفت: هر عدد کاشی برای این صحن ۲۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و مردم می‌توانند در بازسازی آن سهیم باشند.

به گفته وی گردهمایی رابطان و خادمان افتخاری ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات در سراسر استان به‌صورت شهرستانی در حال برگزاری است که هدف از این گردهمایی‌ها افزایش هم‌افزایی و هماهنگی در مجموعه ستاد بازسازی عتبات است.

انتهای پیام
captcha