پژوهشگاه رویان میزبان پنجمین کنفرانس بین‌المللی سرطان
کد خبر: 4198628
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

پژوهشگاه رویان میزبان پنجمین کنفرانس بین‌المللی سرطان

«پنجمین کنفرانس بین‌المللی سرطان: از آزمایشگاه تا بالین» در پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.

پژوهشگاه رویان میزبان پنجمین کنفرانس بین‌المللی سرطانبه گزارش ایکنا، «پنجمین کنفرانس بین‌المللی سرطان: از آزمایشگاه تا بالین» با حضور محمدحسین متالهی اردکانی، دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری و پزشکی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علی صادقی‌تبار، رئیس پژوهشکده ابن‌سینا، پروفسور سیدجواد مولا، استاد برجسته کشور، سامان حسین‌خانی، رئیس کمیته علمی المپیاد زیست‌شناسی کشور و عضو اصلی کمیته المپیاد جهانی زیست‌شناسی و برخی از متخصصان شاخص در حوزه سرطان‌شناسی و درمان سرطان، طی روزهای  25 و 26 بهمن‌ماه از ساعت 8:30 تا 17 در سالن همایش‌های ­پژوهشگاه رویان تهران برگزار می‌شود.

محورهای اصلی این کنفرانس شامل: «ژن و سلول درمانی سرطان»، «ایمنی‌درمانی هدفمند برای سرطان»، «ویروس‌درمانی سرطان»، «تشخیص سرطان و زیست‌حسگرها»، «درمان سرطان مبتنی بر الیگونوکلئوتیدها»، «پزشکی فردمحور سرطان» و «اخلاق و مقررات در تحقیقات سرطان» است.

در حاشیه این کنفرانس نیز به معرفی تازه‌ترین یافته‌های پژوهشی در حوزه تشخیص، سلول‌درمانی، و ژن‌درمانی سرطان در ایران و جهان پرداخته می‌شود.

ارائه محصولات و دستاوردهای دانش‌بنیان برخی از شرکت‌های زیست‌فناوری کشور در غرفه‌های جنب کنفرانس، بخش دیگری از برنامه این همایش دو روزه است.

انتهای پیام
captcha