افتتاح 4 هزار و 900 میلیارد ریال پروژه در بخش کشاورزی کردستان
کد خبر: 4198226
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

افتتاح 4 هزار و 900 میلیارد ریال پروژه در بخش کشاورزی کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از افتتاح 65 پروژه در این حوزه با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 900 میلیارد ریال همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

پیمان اسکندری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، پیمان اسکندری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: زندگی و معیشت بیش از 70 درصد جمعیت استان کردستان به صورت مستقیم و غیرمستقیم به بخش کشاورزی مرتبط است و در این راستا سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه آن با بهره‌مندی از نیروهای توانمند و متخصص به خدمت‌رسانی به مردم استان مشغول است.

وی افزود: همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح ده‌ها پروژه در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته به آن هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بیان کرد: در ایام مبارک دهه فجر امسال شاهد افتتاح 65 پروژه با اعتباری بالغ بر ۴هزار و 900 میلیارد ریال در سطح استان هستیم.

اسکندری افزود: در قالب این پروژه ها در مجموع برای یک هزار و 481 نفر اشتغالزایی مستقیم و برای 2 هزار و 466 نفر اشتغال‌زایی غیرمستقیم ایجاد شده است.

وی به تشریح پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: در بخش آب و خاک 29 پروژه با اعتبار 845 میلیارد ریال، در بخش صنایع کشاورزی 15 پروژه با اعتبار 2 هزار و 696 میلیارد ریال، در بخش دام 6 پروژه با اعتبار 750 میلیارد ریال، در بخش باغبانی و گلخانه 5 پروژه با اعتبار 93 میلیارد ریال، در بخش شیلات و آبزی پروری 4 پروژه با اعتبار 173 میلیارد ریال، در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری 4 پروژه با اعتبار 277 میلیارد ریال، در بخش تعاون روستایی یک پروژه با اعتبار 22 میلیارد ریال و در بخش طیور یک پروژه با اعتبار 40 میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
captcha