افزایش آمار شهدای غزه به ۲۶ هزار و ۲۵۷ تن و حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه اسرائیلی
کد خبر: 4196218
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
در صد و سیزدهمین روز جنگ غزه

افزایش آمار شهدای غزه به ۲۶ هزار و ۲۵۷ تن و حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه اسرائیلی

وزارت بهداشت از افزایش شهدای فلسطینی به 26 هزار و 250 نفر و نیز تعداد مجروحان به 64 هزار و 797 نفر خبر داد و جنبش حزب‌الله لبنان امروز و در صد و سیزدهمین روز از عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه، پایگاه نظامیان اسرائیلی در شمال اراضی اشغالی را هدف موشک‌های خود قرار داده است.

افزایش آمار شهدای غزه به ۲۶ هزار و ۲۵۷ تن و حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه اسرائیلی

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی برای صد و سیزدهمین روز ادامه دارد که بمباران شدید هوایی و توپخانه‌ای چندین منطقه در نوار غزه به ویژه در خان یونس(جنوب) را هدف قرار می‌دهد و مقاومت به مقابله با اشغالگران می‌پردازد.
 وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ کشتار انجام دادند که ۱۸۳ شهید و ۳۷۷ مجروح برجای گذاشت. تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به ۲۶ هزار و۲۵۷ نفر و مجروحان به ۶۴ هزار و۷۹۷ نفر رسید.
خبرنگار الجزیره گزارش داد که بر اثر ادامه بمباران رژیم صهیونیستی، ۲۸ شهید و تعدادی مجروح به بیمارستان ناصر در خان یونس منتقل شدند.

حمله راکتی مقاومت به سدیروت

الجزیره گزارش داد: کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از اصابت یک فروند راکت شلیک شده از نوار غزه به اطراف شهر اشغالی سدیروت خبر داد.

منابع محلی از به صدا درآمدن آژیر خطر در سدیروت اشغالی و شهرک صهیونیستی نیر عام در مجاورت نوار غزه در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین خبر دادند.

افزایش آمار شهدای غزه به ۲۶ هزار و ۲۵۷ تن و حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه اسرائیلی

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد سدیروت اشغالی و شهرک صهیونیستی نیر عام و سایر شهرک‌های اشغالی مجاور نوار غزه را هدف حملات راکتی قرار داده است.

المنار هم گزارش داد که مقاومت اسلامی(حزب الله لبنان) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد پایگاه «جل العلام» رژیم صهیونیستی را در راستای حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین، با موشک‌های برکان و به صورت مستقیم هدف قرار داده است.

پیش‌تر منابع محلی از شلیک سه فروند موشک سنگین از جنوب لبنان به پایگاه «جل العلام» رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بودند.

افزایش آمار شهدای غزه به ۲۶ هزار و ۲۵۷ تن و حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه اسرائیلی

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که حمله جدید موشکی به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در حومه پادگان دوویو را نیز انجام داده است.

در بیانیه حزب الله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۱:۰۵ به وقت محلی امروز شنبه ۲۷ ژانویه، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در حومه پادگان دوویو با موشک هدف قرار دادند.


هشدار پزشکان بدون مرز درباره تعطیلی تنها بیمارستان فعال غزه

آناتولی نوشت: سازمان پزشکان بدون مرز با ابراز نگرانی از بمباران سنگین جنوب غزه، درباره از کار افتادن خدمات درمانی حیاتی در بیمارستان ناصر در این باریکه هشدار داد و اعلام کرد که خدمات درمانی حیاتی در بیمارستان ناصر که بزرگ‌ترین مرکز درمانی فعال در نوار غزه محسوب می‌شود، فروپاشیده است.

این سازمان درباره شرایط وخیم غزه و اینکه «مردم این منطقه برای دریافت خدمات درمانی، هیچ گزینه‌ای دیگری ندارند» ابراز تأسف کرد.

در بیانیه این سازمان آمده است: ظرفیت جراحی این بیمارستان در حال حاضر تقریباً صفر است و انگشت‌شمار کادر درمانی که در آن باقی‌ مانده‌اند، باید به تجهیزات و موجودی بسیار اندکی که برای رسیدگی به قربانیان گسترده کفایت نمی‌کند، بسنده کنند.

انتهای پیام
captcha