فعالیت ۴۳ واحد دانشگاه آزاد در سومین جشنواره امامت و مهدویت
کد خبر: 4195836
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

فعالیت ۴۳ واحد دانشگاه آزاد در سومین جشنواره امامت و مهدویت

مدیرعامل مؤسسه علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۴۳ واحد دانشگاه آزاد در سومین جشنواره امامت و مهدویت فعالیت خواهند داشت.

جشنواره امامت و مهدویتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سید جواد جعفری، مدیرعامل مؤسسه علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت که امروز 4 بهمن ماه در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد با بیان اینکه در حوزه امامت و مهدویت، هر استان یک برنامه ویژه در این باره دارد، اظهار کرد: ۳۱ واحد دانشگاهی در مراکز استان‌های کشور و ۱۱ واحد در استان تهران و در مجموع ۴۳ واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد برنامه‌های موضوعی سومین جشنواره امامت و مهدویت را دنبال می‌کنند.

وی افزود: بنیان جشنواره امامت و مهدویت بر مؤدت ذی‌القربی، یاد خدا و اطاعت از اهل بیت عصمت و طهارت است و لذا این جشنواره را باید از دریچه مکتب اهل بیت(ع) و مناسبات رجب تا شعبان دید. این اتفاق از برکات رویش و زایش سند تحول تعالی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن رهنمودهای رهبری است.

جعفری بیان کرد: این جشنواره به سرعت رشد کرد، چرا که ریشه در اعماق وجودی ولایتمداران دارد و بر این اساس ۴۳ واحد دانشگاهی با 52 برنامه موضوعی در گستره‌های ملی و استانی همراه با 70 پیش رویداد به‌مدت 45 روز این جشنواره را آغاز کرده و تا نیمه شعبان ادامه دارد.

مدیرعامل مؤسسه علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این جشنواره دو نقطه عطف دارد و  افتتاحیه سالانه آن در جوار بارگاه امام رضا(ع) برگزار و مراسم اختتامیه آن نیز در جوار حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار می‌شود و این یعنی آغاز و پایان جشنواره با اذن ولایت صورت می‌گیرد.

وی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره گفت: پیشنهاد شده تا این جشنواره در سطح دانش‌آموزی هم برگزار شود. اختتامیه سومین جشنواره امامت و مهدویت نیز همزمان با نیمه‌ شعبان مصادف با سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha