همایش «خانواده مقاوم» تمدید شد
کد خبر: 4194975
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

همایش «خانواده مقاوم» تمدید شد

همایش «خانواده مقاوم؛ چالش‌های اخلاقی در جهان متحول»، با توجه به درخواست مکرر نویسندگان و پژوهشگران تمدید شد.

همایش «خانواده مقاوم» تمدید شدبه گزارش ایکنا؛ شورای سیاستگذاری همایش «خانواده مقاوم؛ چالش‌های اخلاقی در جهان متحول»، با توجه به درخواست مکرر نویسندگان مقالات، مهمانان خارجی، شرکت‌کنندگان در فراخوان تجربه‌نگاری و همچنین نهاد‌های علمی پژوهشی و سیاستگذاران فرهنگی مبنی بر مشارکت در فرآیند همایش، مهلت ارسال چکیده و اصل مقاله را تمدید کرد.

مهلت ارسال چکیده مقاله تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ و ارسال مقاله تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شده است. زمان برگزاری اختتامیه آن نیز به تاریخ ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ موکول شد.

این همایش دارای کد اختصاصی ISC بوده و مقالاتی که مورد تأیید کمیته داوران قرار گیرد، در مجلات علمی – پژوهشی به چاپ خواهد رسید و از برگزیدگان در مراسم پایانی همایش تجلیل می‌شود.

«رویکرد‌های نظری به مقاومت پویا در برابر چالش‌های اخلاقی»، «نقش‌های جنسیتی و مواجهه فعال خانواده با چالش‌های اخلاقی و تهدیدات نوپدید»، «خانواده مقاوم، ارزش‌های اخلاقی و تحولات جنسی»، «خانواده مقاوم و مواجهه پویا با تحولات اقتصادی و پیامد‌های اخلاقی آن»، «گروه‌ها و نهاد‌های خانواده بنیاد و مواجهه فعال با تهدیدات نوپدید»، «رویکرد نظام تربیت رسمی به مقاومت پویای خانواده در جهان متحول»، «رویکرد حکمرانی به مقاومت خانواده در برابر تهدیدات نوپدید»، «خانواده مقاوم، ارزش‌های اخلاقی و جهان متحول، در ادبیات، هنر و رسانه»، «خانواده مقاوم و پویا، تهدید‌ها و فرصت‌های فضای مجازی وفناوری‌های نوظهور»، «مدیریت شهری، امداد اجتماعی و فرهنگی و خانواده مقاوم»، «تاریخ اجتماعی و مقاومت پویای خانواده در برابر تحولات اخلاقی در جهان متحول» و «تجربه‌نگاری» از محور‌ها و موضوعات همایش «خانواده مقاوم» است.

انتهای پیام
captcha