تمدید زمان ثبت‌نام در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
کد خبر: 4194164
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

تمدید زمان ثبت‌نام در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

زمان ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به مدت یک ماه تمدید شد.

تمدید زمان ثبت نام در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا، زمان ثبت‌نام برای حضور در بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از سوی مرکز قرآن و عترت این وزارتخانه که مسئول برگزاری جشنواره است، به مدت یک ماه تمدید شد.

این تمدید به دلیل استقبال دانشجویان و نیز درخواست دانشگاه‌ها بوده است. بر همین اساس، دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت تا پایان بهمن‌ماه مهلت خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه فرایند نام‌نویسی را انجام دهند.

زمان قبلی ثبت‌نام در بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، روز 30 دی‌ماه اعلام شده بود. زمان ثبت‌نام در این جشنواره از اواسط آبان‌ماه آغاز شده است.

با توجه به این مهلت زمانی و تمدید مهلت ثبت‌نام، زمان برگزاری بخش آوایی که پیش از این بهمن‌ماه اعلام شده بود، به اسفندماه منتقل شده است. همچنین‌ آزمون‌های بخش معارفی نیز ۱۴ و ۱۵ اسفند به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. 

جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و مراکز و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت است که تا کنون ۲۷ دوره از آن برگزار شده و فرایند اجرایی بیست و هشتمین دوره آن نیز از آبان‌ماه امسال آغاز شده است. این جشنواره در هشت بخش و 71 رشته طراحی شده است. 

انتهای پیام
captcha