فراخوان ثبت‌نام مسابقات قرآن روستاییان و عشایر چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4192898
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹

فراخوان ثبت‌نام مسابقات قرآن روستاییان و عشایر چهارمحال‌وبختیاری

روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری در اطلاعیه‌‌ای از نام‌نویسی مسابقات قرآن ویژه روستاییان و عشایر چهارمحال‌وبختیاری تا ۲۵ دی‌ خبر داد.

قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، روابط عمومی جهاد کشاورزی استان در اطلاعیه‌‌ای از نام‌نویسی مسابقات قرآن ویژه روستاییان و عشایر چهارمحال‌وبختیاری از سوی معاونت فرهنگی و امور جهادی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و از عموم علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این رویداد قرآنی دعوت به‌عمل آورد.

بر این اساس، علاقه‌مندان در بخش آقایان می‌توانند در یکی از رشته‌های قرائت تقلیدی (ویژه نوجوانان)، قرائت (بزرگسالان)، حفظ یک جزء (ویژه نوجوانان)، حفظ ۵ جزء (عمومی)، حفظ ۱۰ جزء (بزرگسالان)، حفظ ۲۰ جزء (بزرگسالان)، حفظ کل (بزرگسالان)، اذان (عمومی) و ترتیل (بزرگسال) شرکت کنند.

رشته‌های انتخابی بخش بانوان در این مسابقات قرآن نیز شامل حفظ یک جزء (ویژه نوجوانان)، حفظ ۵ جزء (عمومی)، حفظ ۱۰ جزء ( بزرگسالان)، حفظ ۲۰ جزء (بزرگسالان)، حفظ کل (بزرگسالان) و ترتیل (عمومی) است که هر فرد تنها در یک رشته می‌تواند شرکت کند.

شرایط سنی در تمامی رشته‌ها به غیر از قرائت تقلیدی و حفظ یک جزء از ۱۸ تا ۵۰ سال ویژه آقایان و ۱۸ تا ۴۵ سال ویژه بانوان است.

رشته قرائت ویژه آقایان (در سنین ۱۸ تا ۵۰ سال) است، ولی شاخه قرائت تقلیدی ویژه پسران ۹ تا ۱۷ سال است. رشته ترتیل در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

مهلت ثبت‌نام در این مسابقات تا ۲۵ دی‌ماه جاری اعلام شده است و حافظان و قاریان قرآن می‌توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/KuZlFGE ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha