برگزاری راهپیمایی مردم همدان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان
کد خبر: 4192097
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷

برگزاری راهپیمایی مردم همدان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری راهپیمایی و تجمع مردم استان همدان همزمان با سراسر کشور در محکومیت جنایت تازه تروریست‌ها در کرمان  در 15 دی ماه بعد از برگزاری نماز جمعه خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدانحجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان،  با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: اقدام تروریستی 13 دی ماه امسال حادثه تلخی بود که عوامل بزدل تکفیری علیه مردمی که برای شرکت در چهارمین سالگرد شهادت شهید مقاومت در کرمان جمع شده بودند انجام داد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام همه مردم آزادی‌خواه جهان را داغدار کرد، گفت: این حادثه ضعف دشمن را می‌رساند، دشمن که نمی‌تواند در میدان کاری انجام دهد دست به ترور می‌زند که این اقدام‌ها عزم و اراده مردم در مقابله با دشمن را سست نمی‌کند بلکه اراده مردم در برابر رژیم جعلی قوی‌تر می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه طی هفته‌های گذشته راهپیمایی در استان‌ همدان همزمان با سراسر کشور با عنوان جمعه خشم برگزار شده است از برگزاری راهپیمایی و تجمع مردم استان همدان همزمان با سراسر کشور در محکومیت جنایت تازه تروریست‌ها در کرمان  در 15 دی ماه بعد از برگزاری نماز جمعه خبر داد و افزود: این راهپیمایی از حسینیه امام محل برگزاری نماز جمعه شروع و به سمت چهار راه شریعتی و در ادامه تجمع در میدان شریعتی خواهد بود.

وی یادآور شد: علاوه بر شهرستان همدان در دیگر نقاط استان که نماز جمعه برپا می‌شود، راهپیمایی مردم ولایی و انقلابی برگزار خواهد شد و مردم شهید پرور همدان نیز خواهان انتقام سخت از عوامل جنایت این حادثه هستند.

فاضلیان بیان کرد: طی روز گذشته نیز تجمع‌هایی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان در مساجد سراسر استان برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha