حضور پرشور در انتخابات ضامن تقویت امنیت ملی است
کد خبر: 4190610
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

حضور پرشور در انتخابات ضامن تقویت امنیت ملی است

امام جمعه ارومیه گفت: بدون‌تردید حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی امنیت ملی را تقویت خواهد کرد پس باید در این راستا گام برداریم.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی، امام جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی، امام جمعه ارومیه، امروز هشت دی در آیین نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد، گفت: اگر می‌خواهیم امنیت و اقتدار روزافزون ملی تحقق پیدا کند، لازم است مشارکت بالا در انتخابات داشته باشیم و همبستگی خود را به جهانیان نشان دهیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۸۸ مردم با مشارکت ۴۰ میلیونی خود  دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناامید کردند، گفت: پس همه باید این مهم را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند، که حضور در انتخابات یک وظیفه همگانی و تکلیف اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی و خلق یک حماسه بزرگ در این روز را افتخاری بزرگ قلمداد و اضافه کرد: عده ای به خاطر مصالح دنیوی و مقام‌پرستی آشوب عجیبی در کشور به وجود آوردند و ملت بزرگ ایران اسلامی این موضوع را برنتابیدند و به خیابان‌ها آمدند و ثابت کردند که بسیار بابصیرت هستند و حامی نظام و انقلاب می‌باشند.

وی با بیان اینکه این حوادث باید به عنوان یک عبرت در تاریخ ماندگار باشد، گفت: باید همواره مواظب این چنین اقداماتی باشیم که عده ای برای مطامع دنیوی حاضر هستند جامعه را به آشوب بکشند و به هر کار دست بزنند.

انتهای پیام
captcha