اعلام اسامی داوران علمی جشنواره قصه‌گویی
کد خبر: 4189634
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

اعلام اسامی داوران علمی جشنواره قصه‌گویی

داوران بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در بخش «جستار» مریم شریف‌نسب، میثم متاجی و سعید حسام‌پور؛ در بخش «مقاله» سعید حسام‌پور، بهار ملک‌پورشهرکی و علیرضا رحیمی؛ بخش «کتاب» علیرضا حسن‌زاده، اعظم بزرگی و حجت حصاری و «رساله و پایان‌نامه» حجت حصاری، علیرضا حسن‌زاده و یوسف محمدنژاد عالی‌زمینی داوری آثار را برعهده دارند.

بر همین اساس هیأت داوران در بخش «رساله و پایان‌نامه» ۷ اثر، «مقاله» ۵۸ اثر، «جستار» ۷۸ اثر و «کتاب» ۴ اثر را مورد بررسی قرار دادند.

بخش علمی جشنواره قصه‌گویی با بهره‌مندی از صاحب‌نظران این حوزه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، مباحث نو و جدید علمی در سطح ملی و جهانی را شناسایی می‌کند و برای ایجاد انگیزه، تشویق و با حمایت از استعدادهای برتر پژوهشی، متخصصان این حوزه با ارائه جستار، مقاله، کتاب (تألیفی و ترجمه)، پایان‌نامه و رساله‌های دانشگاهی به رقابت می‌پردازند.

کانون پرورش فکری بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های پژوهشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند و هدف آن بسترسازی برای تولید دانش و تعمیق نگاه به جایگاه و اهمیت قصه و قصه‌گویی است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۷ تا ۳۰ آذر در شهر یزد برگزار شد. بخش علمی این دوره از جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز روزهای ۱۶ و ۱۷ دی ۱۴۰۲ در کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha