مراسم وداع باشهدای نیروی زمینی ارتش در بیرجند
کد خبر: 4189299
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
امروز صورت می‌گیرد؛

مراسم وداع باشهدای نیروی زمینی ارتش در بیرجند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بیان کرد: مراسم وداع با شهدای نیروی زمینی ارتش در بیرجند از ساعت ۱۸ امروز در محل کهف الشهدا با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی امروز ۱ دی در بیرجند در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ۱۳ جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) که روز تکریم مادران و همسران شهدا نام دارد، گفت: حضرت ام‌ البنین (س) همسر و مادر چهار شهید و از مبلغان واقعه عاشورا بود.

وی با بیان اینکه ایشان مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع)، عبدالله، جعفر و عثمان است که هر چهار فرزند او در واقعه کربلا به شهادت رسیدند، تصریح‌کرد: این بانوی بزرگوار ‌در زندگی مشترک با حضرت علی (ع) همواره همه تلاش خود را انجام داد تا بتواند جای خالی حضرت فاطمه (س) را برای فرزندان ایشان پر کند لذا مادران شهدا اسوه صبر، مقاومت و فداکاری در جامعه هستند که با ایثار فرزندان خود درس بزرگی به همه ما دادند.

نوفرستی با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری که "اگر ارزش پدر و مادر شهدا از خود شهدا بیشتر نباشد، کمتر نیست" گفت: مادران شهدا فرزندان خود را انقلابی و ولایتمدار تربیت و جان آنها را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی به شهادت سه نفر از نیروهای ارتش در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: اجرا و پاداش این شهدا که در تمرین یکی از یگان‌های نیروی زمینی به شهادت رسیدند کمتر از سایر شهدا براساس آیات و روایات نیست.

وی بیان کرد: مراسم وداع با شهدای نیروی زمینی ارتش در بیرجند از ساعت ۱۸ امروز جمعه در محل کهف الشهدا با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم برگزار می‌شود.

نوفرستی با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: نقش مادران شهدای غزه ادامه حرکت امام حسین (ع) و یاران ایشان است.

انتهای پیام
captcha