اجلاسیه شهدای «هنر و رسانه» استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 4187968
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

اجلاسیه شهدای «هنر و رسانه» استان مرکزی برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی از برگزاری اجلاسیه شهدای «هنر و رسانه» در استان مرکزی خبر داد.

حسین محمودی فر، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حسین محمودی‌فر، سرپرست این اداره در استان، در دومین نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای هنر و رسانه گفت: به دلیل اهمیت اجلاسیه شهدای هنر و رسانه می‌طلبد دستگاه‌های متولی استان در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد استانی مشارکت داشته باشند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: زبان هنر و رسانه مؤثرترین ابزار برای زنده نگهداشتن نام شهدا و بهترین زبان برای انتقال پیام شهدا به نسل جوان است. یکی از مهم‌ترین رسالت این رویداد، تمرکز بر تولیدات فاخر هنری و رسانه‌ای برای انتقال پیام شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای «هنر و رسانه» است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با تعامل و مشارکت دستگاه‌های متولی، یادواره‌ای متناسب با شأن و جایگاه شهدای «هنر و رسانه» برگزار کنیم. تاکنون اسامی ۲۹ شهید هنرمند و ۱۳ شهید رسانه در استان ثبت شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: مقرر شد زمان برگزاری این یادواره، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر باشد و لیست اسامی شهدای هنر و رسانه استان مرکزی توسط اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارائه شود.

محمودی فر تاکید کرد: برنامه‌ریزی، هم‌افزایی، هماهنگی، تبادل نظر و ایجاد کمیته‌های تخصصی در خصوص برگزاری یادواره شهدای هنر و رسانه مورد توجه ویژه است.

انتهای پیام
captcha