انتشار فراخوان مسابقه ویدیویی «کودکان آفتاب» در همدان
کد خبر: 4187212
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

انتشار فراخوان مسابقه ویدیویی «کودکان آفتاب» در همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از انتشارفراخوان مسابقه ویدیویی «کودکان آفتاب» با موضوع توقف جنگ علیه کودکان مظلوم غزه خبر داد.

معصومه ابراهیمی هژیر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدانمعصومه ابراهیمی هژیر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان،  از انتشار فراخوان مسابقه ویدیویی «کودکان آفتاب» با موضوع توقف جنگ علیه کودکان مظلوم غزه خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه با همکاری کانون زبان ایران و مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: براساس این فراخوان، همه کودکان و نوجوانان می‌توانند انتظار خود را از مقام‌های سیاسی مبنی بر توقف جنگ علیه کودکان غزه به زبان‌های مختلف بیان کنند، سپس با گوشی همراه و یا هر دوربین دیگری به صورت افقی فیلم بگیرند و ارسال کنند.

ابراهیمی هژیر با بیان اينکه این فراخوان با موضوع توقف جنگ علیه کودکان غزه ویژه کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال منتشر شده است، افزود:  علاقه‌مندان تا ۱۴ دی‌ماه فرصت دارند فیلم‌های ارسالی خود را حداکثر در ۱۰۰ ثانیه به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی، روسی، ترکی، استانبولی، اسپانیایی، چینی و ایتالیایی در پیام‌رسان شاد به نشانی kanoonzaban@ ارسال کنند.

وی بیان کرد: فایل تصویری باید با فرمت mp4 و با حجم حداکثری ۲۰۰ مگا بایت با حداکثر زمان ۱۰۰ ثانیه باشد.

انتهای پیام
captcha